Kävin vierailulla Susannan  luona! Ohjeen mukaan olisin löytänyt perille tosi helposti: sillan ali ja toinen talo oikealla! Haittana oli se, että muste loppui tulostimesta ja olin varma että muistan osoitteen. Ajettuani skootterilla (nimeltään OJ) n. puoli tuntia (mies onkin sanonut, että ajan liian vähän) päätin kilauttaa pojalleni. Yritin kauhean hiljaa sanoa, että käy lukemassa mun postista se osoite, mutta pyrskähdyksestä päätellen tajusi minun taas eksyneen. (pahin kerta oli kun eksyin parkkipaikalla ja jouduin kävelemään kotiin monta kilometriä, ei ollut kännyköitä silloin) Lopulta löysin perille helposti (toisen puhelun aikana poika oli koirien kanssa lenkillä, eikä voinut kartasta katsoa ohjeita), eräs ystävällinen rouva opasti minua; olin mennyt väärän sillan alta...ja en huomannut risteystä, jossa oli kyllä iso kyltti (rouva vähän ihmetteli, kun ei siellä ollut kuin yksi katu) No kaikki ei ole niin viisaita, että lukevat jokaisen kyltin!

894009.jpg

Susannalla on kolme aivan ihanaa taloa ja neljäs työn alla! Käykää ihmeessä katsomassa kuviaan!
Sain lahjaksi ylläolevat massaherkut, kyllä kartanon väellä on juhla-ateria tiedossa! Kiitos Susanna, oli kiva tutustua ja vastavierailulle saa tulla!