Siis voittexte kuvitella TÄÄ EI TOIMI! Just ku mulla olisi ollut kaikkii ihqi kuvii näyttää teille! Kävin Susannalla kylässä ja jutskattiin ihan hirveesti kaikist asioisti niinku nukkekotikoossa ja silleen. Sit mä kävin kirpparilla ja siel oli siis aivan mielettömän ihqi kamoja. Varsinkin sellanen mihin ennen vanhaan kiivettiin rappuja siis voittexte kuvitella EI OLLUT HISSIÄ ja se on viel ihan tosi älyttömän vanha. Kyl siinä joku viel kai pystyy kiipemään siis sellanen nukkekotikokonen. Sitte mä ajattelin et pitäähän noilla olla matkalaukkuja ku muillaki o ja sitt mä maalasin ja liimasin aika siis aika älyttömän makeita tuli mut en mä voi niitä teille näyttää KU TÄÄ EI SIT TOSIAANKAAN TOIMI!

Nii mä kans kävin Kantsun kirjastossa kattomas sitä mininäyttelyy siis siellä oli tosi pieniä juttuja ja siis ne oli niinku älyttömän ihqi. Moido